دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مکانیزاسیون کشاورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مکانیزاسیون کشاورزی

مکانیزاسیون کشاورزی عبارت است ازبه کار گیری ماشین آلات صنعتی در عرصه کشاورزی اعم از کاشت داشت برداشت بسته بندی و فرآوری محصولات. در سال های اخیر جایگزینی توان ماشین به جای نیروی انسان و حیوان در صنعت کشاورزی باعث رشد و رونق فعالیت ها در این حوزه شده است.

تاریخ کشاورزی نشان دھنده کاربرد نمونه ھای متنوع ابزار برای شخم زمین و برداشت محصول است که در آن منبع نیروی کار و ابزار کار دو بخش اساسی به شمار می آیند .ھدف مکانیزاسیون ارائه ابزار میانجی است که واسطه بین منبع نیرو و کار قرار می گیرد. این ابزار میانجی معمولا یا شکل نیرو را تغییر میدھد - برای مثال آن را از حالت دورانی به حالت خطی تبدیل می کند - و یا مزایای مکانیکی را به ھمراه می آورد – برای مثال باعث افزایش سرعت می شود.

کلمات کلیدی: ماشین های کشاورزی، صنعت کشاورزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.