دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF چگونه سلامتی خود را در محیط رسانه های دیجیتال حفظ کنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی چگونه سلامتی خود را در محیط رسانه های دیجیتال حفظ کنیم

این کتاب دستورالعملی برای کودکان است که چگونه در محیط اینترنت به گشت و گدار بپردازند و اصلا هدف از استفاده از اینترنت

در سال های اخیر کاربرد رسان ههای دیجیتال مبتنی بر رایانه، تلفن همراه و اینترنت بسیار رایج شده است. کودکان، از سنین خردسالی و کودکی شروع به استفاده از رسانه های دیجیتال می کنند و لازم است شیوه استفاده صحیح از آن را بیاموزند. بدین ترتیب ضمن برخورداری از فواید این محیط جذاب، از آسیب های احتمالی آن در امان میمانند.
کتابی که در دست دارید برای استفاده کودکان و نوجوانان نوشته شده است.
مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از طریق این کتاب کمکتان می کند تا بتوانید در محیطی سالم تر و ایمن تر، از رسانه های دیجیتال استفاده کنید. بنابراین این مرکز با استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان اقدام به تهیه و انتشار این کتاب راهنما کرده است.

کلمات کلیدی: رسانه دیجیتال، اینترنت، سلامت دی اینترنت، کاریکاتور های اینترنتی، فضای مجازی، استفاده درست از رایانه و اینترنت، استفاده صحیح از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.