دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انقلاب غذایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انقلاب غذایی

در کتاب انقلاب غذایی که احتمالاً پدیده صنعت نشر در این دهه خواهد بود، جان رابینز اطلاعات و انگیزه لازم را برای بازیابی سلامت بدن و کره زمین ارائه می‌کند.

این کتاب که مملو از دینامیت های سیاسی است، زندگی ما را تغییر خواهد داد. مولف این کتاب را بسیار بی‌پروا، بی‌محابا و با استناد به تحقیقات مفصل نگاشته است، پس خواندن آن یک الزام به شمار می‌آید. جان رابینز با قلم جسور و مجاب کننده خود، بادکنک افسانه‌هایی را که هر ساله میلیون‌ها آمریکایی را روانه قبر می‌کند ترکانده است.

انقلاب غذایی به شما می‌آموزد که چگونه زندگی خود را نجات دهید و عمر طولانی داشته باشید. این کتاب همچنین به شما نشان می‌دهد که چقدر ساده می‌توانید ستم به کره زمین را کاهش دهید و در عوض، از زندگی و سلامتی خود لذت ببرید. این یکی از معدود کتاب‌هایی است که شما را متحول می‌کند. 

این کتاب را بخوانید و به هر کسی که می‌شناسید، خواندش را توصیه کنید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، انقلاب غذایی، دانلود کتاب پزشکی، پیشگیری از سرطان، رژیم غذایی آمریکایی، گیاهخواری، رژیم گیاهی، بررسی محصولات غذایی، تغذیه مناسب برای گروه خونی، دانلود کتاب اصول تغذیه pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.