دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب میکس رایانه‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب میکس رایانه‌ای

کتاب آموزش میکس کامپیوتری نحوه‌ی میکس صدا و تصویر را به صورت استاندارد و گام‌به‌گام آمورش می‌دهد. در این کتاب سعی بر آن شده که مطالب به شکلی ساده و در عین حال کاربردی آموزش داده شود به طوری که خوانندگان عزیز بتوانند با فراگیری کامل این مجموعه نرم‌افزاری، خود را آماده ورود به بازار کار نمایند.

در بخشی از کتاب آموزش میکس کامپیوتری می‌خوانیم:

آشنایی با فیلمنامه و مفهوم آن
همان‌طور که می‌دانید، اولین گام در ساخت و تهیه یک فیلم استفاده از فیلمنامه یا Story board می‌باشد؛ براین اساس، می‌توان ساخت فیلم‌های ویدیویی را شامل سه مرحله‌ی اصلی زیر دانست.
- مرحله‌ی پیش تولید: در این مرحله سناریوی آن‌چه را که می‌خواهید Capture کنید، ابتدا نوشته و سپس تعیین می‌کنید که از چه قسمت‌هایی و طی چه مراحلی باید فیلمبرداری صورت پذیرد. اطلاعات مورد نیاز به منظور انجام یک پروژه را باید به صورت مکتوب در آورید.
- مرحله‌ی تولید: در این مرحله براساس طرحی که برنامه‌ریزی کرده‌اید، از بخش‌های مربوط فیلمبرداری کنید.
- مرحله‌ی پس تولید: در این مرحله صحنه‌های Capture شده را در صورت لزوم ویرایش، صداگذاری و مونتاژ کنید. عملیات مربوط به ویرایش صدا را با نرم‌افزار Audition و مراحل مربوط به تدوین و مونتاژ فیلم را با نرم افزار Premiere Pro انجام دهید.

آشنایی با مفهوم دیالوگ (Narration)
اصولا در تهیه و تولید چند‌رسانه‌ای‌ها یکی از رسانه‌های کاربردی که می‌تواند تأثیر مؤثری را روی مخاطبان گذاشته و اطلاعات فراوانی را به ساده‌ترین شیوه به آن‌ها منتقل کند، متن و گفتار است؛ بدین لحاظ در تهیه و تولید چند رسانه‌ای‌ها، بخصوص در شبیه‌سازی محیط‌های نرم‌افزاری، دیالوگ (Narration) به متون گفتاری یا صحبت‌هایی گفته می‌شود که برای تشریح و توضیح بخش‌های مختلف نرم‌افزار روی آن اضافه می‌شود.

کلمات کلیدی: فیلم سازی، نرم افزار snaglt، نرم افزار صوتی، نرم افزار Adobe encoderساخت کلیپ، نرم افزار premire، آموزش premire pro cs، چندرسانه ای، گرافیک، میکس فیلم، آموزش نرم افزار گرافیکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.