دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساخت بازی دسته و توپ با نرم افزار گیم میکر 8

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساخت بازی دسته و توپ با نرم افزار گیم میکر 8

ساخت بازی دسته و توپ که مانند پینگ پونگ اجرا می شود....

گیم میکر (به انگلیسی: Game Maker) (نام مختصر: GM) نرم‌افزاری برای بازی سازی در سیستم عامل ویندوز و مک است که توسط مارک اٌورمارس (Mark Overmars) با زبان برنامه‌نویسی دلفی ارائه شده است. این نرم‌افزار در حال حاضر توسط یویوگیمز (Yoyo Games) توسعه و ارائه می‌شود . یویوگیمز شرکت نرم‌افزار سازی است با دخالت اورمارس . گیم میکر به کاربرانش اجازه می‌دهد تا بازی‌های رایانه‌ای خود را به سادگی ارائه دهند .

کلمات کلیدی: Game maker 8، آموزش برنامه نویسی بازی، ساخت بازی رایانه ای، آموزش بازی سازی، بازی سازی، بازی سازی گیم میکر، بازی توپ و دسته،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.