دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیلم سازی با جیب خالی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیلم سازی با جیب خالی

کتاب فیلم سازی با جیب خالی اثر عبدالحسین متفقهی، برای علاقه مندان به صنعت ساخت مستندهای حیات وحش نگارش شده است؛ کسانی که علاقه به ساخت فیلم‌های حیات وحش دارند، ولی سرمایه کافی برای ساخت ندارند، پدر پولداری ندارند و یا سرمایه گذاری برای فیلم خود ندارند.

در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه بدون سرمایه اولیه بتوانید مستندهای حیات وحش بسازید، مستندهای خود را بفروشید، و از این راه کسب درآمد کنید. 

ما معتقد هستیم که هر صنعتی که چرخه مالی نداشته باشد، ناگذیر روزی دچار افول خواهد شد. هنرمندی که نتواند هنر خود را به درآمد تبدیل کند، ناگذیر دچار یأس و ناامیدی خواهد شد و ادامه مسیر برایش دشوار خواهد شد. 

لذا عبدالحسین متفقهی این کتاب را به صورت رایگان ارائه کرده تا بتوانیم صنعت ساخت مستندهای حیات وحش را در کشور گسترش دهیم و جوانان را راهنما باشیم. 

هر چند موضوع این کتاب ساخت مستندهای حیات وحش است، ولی برای سایر شاخه‌های صنعت سینما نیز کاربری است. این کتاب توسط فتح الله امیری مستندساز برجسته کشور بررسی و ویرایش شده است و مستندسازانی همچون حجت طاهری و مجید سرحدی آن را توصیه نموده‌اند. 

کلمات کلیدی: آموزش فیلم، کتاب سینمایی، سینماگری، فیلمنامه، اجزای ساخت فیلم، فیلم کوتاه، عوامل پشت صحنه فیلم، دانستنی های فیلم سازی، فیلم سازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.