دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه در اینترنت سَرمان کلاه نرود؟!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه در اینترنت سَرمان کلاه نرود؟!

همه چیز درباره کلاهبرداری های اینترنتی.


اگر قصد خرید های اینترنتی ، پرداخت قبوض ، انجام هرگونه پرداختی بوسیله اینترنت و موارد اینچنینی را دارید ، حتماً این کتاب را مطالعه نمایید.

در این کتاب قصد دارم شما را با پدیده شوم کلاهبرداری های اینترنتی بوسیله آگهی های کاذب ، خرید از فروشگاه های کلاهبردار ، پرداخت های اینترنتی ، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نمایم ، بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متاسفانه اکثر ما آن را جدی نمی گیریم و یا تصور میکنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد ! ولی اینطور نیست ، اگر کوچکترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم ، در این کتاب با مجموعه اطلاعات مفید ، هشدارها و نکته های مختلف درباره کلاهبرداری های اینترنتی آشنا خواهید شد ،پس این کتاب را فقط نخوانید ، بلکه به هشدارها و نکته های ارائه شده توجه نمایید و آنها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود !

کلمات کلیدی: درباره کلاهبرداری های اینترنتی، کلاهبرداری های اینترنتی، امنیت در اینترنت، امنیت اطلاعات، امنیت اینترنت، امنیت شبکه، امنیت در شبکه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.