دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای تغذیه و رژیم درمانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای تغذیه و رژیم درمانی

کتاب راهنمای تغذیه و رژیم درمانی نوشته‌ی دکتر باقرزاده، اطلاعات مفیدی در مورد رژیم درمانی، چاقی، لاغری و انواع مواد غذایی در اختیاز شما می‌گذارد.

چاقی یک بیماری مزمن است و مثل هر بیماری دیگری نیاز به درمان دارد. با توجه به فراوانی افراد چاق و لاغر در جامعه و وجود این اشخاص در اکثر خانواده‌ها؛ متأسفانه چاقی و لاغری امروزه یک امر طبیعی به نظر می‌رسد. در حالی که دانشمندان علم تغذیه، چاقی را طاعون قرن نام برده‌اند.

در بخشی از کتاب راهنمای تغذیه و رژیم درمانی می‌خوانیم:

بعضی افراد باورهای خاصی در مورد تغذیه دارند که بعضی از این باورها ممکن است غلط و مضر باشد. این قبیل باورهای تغذیه‌ای، بخصوص در مورد رژیم‌های لاغری شایع است و می‌تواند به سلامت افراد لطمه‌های زیادی وارد سازد. شناخت این قبیل باورها و تلاش در تغییر آن‌ها گام مؤثر در بهبود تغذیه جامعه است. یکی از این باورها آن است که مصرف صبحانه، انسان را چاق می‌کند، پس بهتر است جهت پیشگیری یا درمان چاقی از مصرف صبحانه خودداری کرد.

این باور نه تنها صحیح نیست، بلکه میتواند به سلامت انسان لطمه‌های جدی وارد سازد؛ زیرا وعده صبحانه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وعده‌های غذایی انسان است و به هیچ وجه نباید حذف شود. باور نادرست دیگری که برخی اشخاص به آن معتقدند آن است که مصرف ترشی همراه غذا موجب سوخت چربی‌ها شده و در نتیجه باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود. حال آنکه مواد ترش به جذب چربی‌ها کمک می‌کند و در نتیجه باعث افزایش جذب چربی‌ها می‌شود.

کلمات کلیدی: لاغری، برنامه لاغری، راهنمای تغذیه سالم، دانلود کتاب اصول تغذیه pdf، چربی های غیر اشباع، غذای سالم، دانلود کتاب راهنمای تغذیه، تغذیه سالم pdf، چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.