دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنولوژی و اقتصاد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنولوژی و اقتصاد

کوین کلی در کتاب تکنولوژی و اقتصاد به تفصیل نشان می‌دهد که پویایی و حرکت جوامع به خصوص نظام‌های اقتصادی جدید، به صورت روزافزونی از منطق شبکه‌ها تبعیت می‌کنند و دانستن چگونگی کار کرد شبکه‌ای می‌تواند کلیدی برای درک کار کرد نظام اقتصادی باشد.

علوم هر آنچه را که مهم جلوه می‌نماید با دست تغییر دهنده‌ی خود دگرگون می‌کند. تکنولوژی برتر در بطن بیان، فکر، ارتباطات و حتی زندگی انسان گسترش یافته است. نظم مرسوم هر قلمرویی که توسط تکنیک‌های پیچیده فتح می‌شوند، دگرگون شده و قوانین جدیدی بر فراز آن به اهتزاز در می‌آیند. در این دگرگونی، آن‌هایی که زمانی به خود مطمئن بودند، به جا مانده‌اند، و فرصت موفقیت را در اختیار هوشمندان انعطاف پذیر قرار داده‌اند.

در بخشی از کتاب تکنولوژی و اقتصاد می‌خوانیم:

تا می‌توانید به شبکه‌های دیگر دست یابید. چون در نظام اقتصادی شبکه‌ای ارزش هر کنش به وسیله تعداد شبکه‌هایی که آن کنش از آن‌ها عبور کرده است بطور نمایی تکثیر می‌یابد، به همین دلیل به صلاح شما خواهد بود که با شبکه‌های دیگر در تماس باشید. این فراوانی است. شما می‌توانید تعداد ارتباطاتی را که از شما و یا به سمت شما و یا به سمت خدماتتان و یا محصولاتتان می‌آیند، به حداکثر برسانید.

کلمات کلیدی: تکنولوژی و توسعه اقتصادی، تکنولوژی و رشد اقتصادی، مفهوم تکنولوژی در اقتصاد، تکنولوژی و توسعه، کتاب های اقتصادی، دانلود رایگان کتاب های اقتصادی pdf، دانلود کتاب های رشته اقتصاد، بهترین کتاب های اقتصاد، کتاب اقتصاد، دانلود رایگان کتاب اقتصاد، دانلود رایگان کتابهای اقتصادی، دانلود pdf کتاب تکنولوژی و اقتصاد، کتاب تکنولوژی و اقتصاد pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.