دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انجمن قتل پنجشنبه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انجمن قتل پنجشنبه‌ها

ریچارد آزمن در کتاب انجمن قتل پنجشنبه‌ها، داستانی جنایی سرشار از تعلیق و هیجان را خلق کرده است. در این رمان پرفروش، ماجرای چهار شخصیت عجیب و غریب روایت می‌شود که هفته‌ای یک بار در اتاقی گرد هم می‌آیند تا درباه‌ی قتل و جنایت صحبت کنند. در این میان ناگهان یک جنازه کشف می‌شود!

داستانِ کتاب انجمن قتل پنجشنبه‌ها، حول چهار شخصیت اصلی و پا به‌ سن‌ گذاشته به نام‌های الیزابت، جویس، ابراهیم و ران می‌گردد. سرگرمی آنان گپ و گفت کردن درباره‌ی زخم و خون و جنایت است. همانطور که از عنوان کتاب پیداست، این چهار نفر برای خود انجمنی هم دارند! انجمنی تقریبا سرّی، که شرط عضویت در آن، هوش و البته کمی بی‌رحمی‌ست. حال در این بین، یک بسازبفروش محلی به قتل می‌رسد. زمان آن رسیده که اعضای انجمن قتل پنجشنبه‌ها، هر چه در چنته دارند رو کنند.

در بخشی از کتاب انجمن قتل پنجشنبه‌ها می‌خوانیم:

پنی گری هم قبلاً عضو این انجمن بود، ولی حالا در ویلوز است؛ یعنی آسایشگاه سالمندان. حالا که فکرش را می‌کنم مییبینم حسابی با آنجا تناسب داشتم. به نظرم یک جای خالی داشتند و من تبدیل شدم به پنی جدید.

ولی آن موقع اضطراب داشتم؛ یادم است. یک بطری شراب خوب با خودم بردم (قیمتش 8 پوند و 99 پنی بود) و وقتی وارد شدم، هر سه از قبل در اتاق پازل بودند و داشتند عکس‌ها را روی میز می‌چیدند.

الیزابت با پنی انجمن قتل پنجشنبه‌ها را تأسیس کرده بود. پنی سال‌ها در اداره پلیس کِنت بازرس بود و پرونده‌های قتل‌های حل‌نشده را با خود می‌آورد. راستش قرار نبود به پرونده‌ها دسترسی داشته باشد، ولی کسی که خبردار نمی‌شد، نه؟ از یک سنی که بگذرید، تقریباً می‌توانید هر کاری دلتان خواست بکنید. به‌جز پزشک و بچه‌هایتان، هیچ‌کس چیزی به شما نمی‌گوید.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، مجموعه منظومه داستان ترجمه، کتاب حلقه قتل پنج شنبه ها، کتاب باشگاه قتل پنجشنبه، کتاب انجمن قتل پنجشنبه، رمان انجمن قتل پنجشنبه ها، رمان جنایی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، پرفروش ترین های ساندی تایمز، نامزد جایزه ادگار، The Thursday murder club، Richard Osman، ریچارد عثمان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.