دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خون در دخمه‌های گنج

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خون در دخمه‌های گنج

کتاب صوتی خون در دخمه‌های گنج اثر پرویز قاضی سعید، ماجرایی جذاب و حیرت‌انگیز از کارآگاهی زبر دست به همراه دو دستیارش را روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن قاچاقچیان و خلافکاران خطرناک الماس و طلا می‌گردند.

لاوسون کارآگاه خبره و باهوش آمریکایی است که همراه با دو دستیار خود به نام‌های سامسون و ریچارد فعالیت می‌کند. آن‌ها با ماموریت جدیدی روبه‌رو شده‌اند و در ژوهانسبورگ به سرمی‌برند و کم‌کم با قاچاقچیان و خلافکاران خطرناک الماس و طلا در اعماق جنگل‌های دوردست و هولناک در بین قبیله‌هایی وحشی آفریقا مواجه می‌شوند. آن‌ها برای غلبه بر قاچاقچیان دست به عملیاتی شگفت‌انگیز و حیرت‌آور می‌زنند.

در بخشی از کتاب صوتی خون در دخمه‌های گنج می‌شنویم:

لاوسون از پنجره هواپیما به پایین نگریست. اینک کرانه‌های سبز و انبوه ژوهانسبورگ که مرکز معاملات بزرگ طلا و الماس و در عین حال, مرکز قاچاقچیان خطرناک الماس و طلا است, از دور دیده می‌شد. با آرنج آرام به پهلوی ریچارد زد و گفت: نیم ساعت دیگر در فرودگاه ژوهانسبورگ خواهیم بود. ریچارد با خستگی لبخند زد و جواب داد: هیچ مسافرتی خسته کننده تر از مسافرت هواپیما, ان هم از روی اقیانوس نیست. صدای مهماندار هواپیما در سالن طنین انداخت: به کشور اتحادیه آفریقای جنوبی خوش آمدید. خواهش می‌کنم کمربندها رو ببندید ما تا چند لحظه‌ی دیگر در فرودگاه ژوهانسبورگ بر زمین خواهیم نشست.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، نمایشنامه صوتی، رمان پلیسی و جنایی، رمان معمایی، رمان معمایی خارجی، داستان پلیسی و جنایی، داستان معمایی، داستان ایرانی، رمان ایرانی، دانلود رمان صوتی ایرانی، دانلود رمان ایرانی، داستان هیجان انگیز، رمان هیجان انگیز، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان خون در دخمه های گنج،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.