دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر خواب روانشناسی بیماری‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر خواب روانشناسی بیماری‌ها

زهرا رئیسی در کتاب تعبیر خواب روانشناسی بیماری‌ها، به بررسی و تعبیر خواب‌هایی می‌پردازد که درباره‌ی مریضی می‌بینیم.

تعبیر خواب روانشناسی تنها یکی از روش‌های مختلف مطالعه‌ی خواب‌ها می‌باشد. هدف از این شیوه‌ی مطالعه‌ی خواب، بررسی سمبلیک خواب‌ها در جهت رفع ایرادات روانی و گرفتن تصمیمات روشن‌تر و منطقی‌تر برای اتفاقات پیش رو است. این شیوه‌ی مطالعه مبتنی بر پیشگویی آینده نیست هر چند با بررسی خواب‌ها می‌توان نتایج تصمیماتی که هم اکنون در پیش داریم را تا حدی سنجید. 

شیوه‌ی تعبیر خواب روانشناسی لزوماً به معنای رد دیگر شیوه‌های مطالعه‌ی خواب نیست و یک شیوه‌ی مستقل مطالعه‌ی خواب محسوب می‌شود. 

در بخشی از کتاب تعبیر خواب روانشناسی بیماری‌ها می‌خوانیم: 

بسیار اتفاق می‌افتد که در خواب‌های خود، احساس کنیم که دچار یک بیماری خاص شده ایم در حالی که در دنیای واقعی، از لحاظ جسمی سالم باشیم. بیماری‌های جسمی‌ای که در خواب با آن‌ها رو به رو می‌شویم، در واقع نشان دهنده‌ی مشکلی روحی یا ناراحتی‌ای روانی هستند که هم اکنون و در جریان زندگی روزمره با آن‌ها رو به رو هستیم. این خواب از شما می‌خواهد تا ماهیت این خواب ناراحتی‌ها را مورد بررسی قرار داده و مانع از تداوم این افکار منفی که در حال از بین بردن قدرت روانی ما هستند، بشویم. 

تفاوتی ندارد که چه کسی در خواب شما دچار بیماری‌ام اس شده است. در تعبیر خواب روانشناسی، تمام انسان‌هایی که در خواب مشاهده می‌کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا فکری را در شما زنده می‌کند یا چه ویژگی‌های اخلاقی مشترکی با این افراد دارید؟ این افراد ارتباط نزدیکی با مشکل روحی‌ای می‌باشند که در حال حاضر با آن رو به رو هستید. 

بیماری‌ام اس می‌تواند با احساساتی مثل عصبانیت مرتبط باشد. عصبانیتی که نسبت به خود و تصمیماتتان در زندگی به شما دست داده است. ممکن است هم اکنون در حال سرزنش خودتان به خاطر کار‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید باشید. این خواب از شما می‌خواهد تا ماهیت ناراحتی خود را بررسی کرده و اجازه ندهید که این افکار در شما تداوم پیدا کنند.

کلمات کلیدی: انواع خواب در روانشناسی، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.