دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب به نام خدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب به نام خدا

در کتاب به نام خدا نوشته‌ی رحمت پوریزدی، مجموعه‌ای از احادیث نورانی اهل بیت درباره «بسم‌الله» و مثل‌های شیرین فارسی درباره خداوند و نیز شعر‌هایی که با نام خدا آغاز می‌شوند، گردآوری شده است.


«بسم‌الله» یعنی: تنها نام خدا و استمداد و کمک و یاری من فقط از اوست. 
«بسم‌الله» رمز آن است که اصل و بنا بر لطف و مهربانی است. 
«بسم‌الله» رمز آن است که در شروع کار نیاز به دلگرمی و امید و رحمت است و مبدا و منشاء همه قدرت‌ها و امیدها و رحمت‌ها خداست. 
«بسم‌الله» اسم اعظم الهی و از بزرگ‌ترین نام‌های خداوند.
«بسم‌الله» یعنی آغازی با خیر و برکت و امداد الهی.
«بسم‌الله» یعنی فقط خدا در کار من شریک است و بس. 

در بخشی از کتاب به نام خدا می‌خوانیم:

خدا از قَدَت بردارد و روی عقلت بگذارد. 
در سرزش به کسی که کاری را بر اساس نادانی و جهالت خود انجام می‌دهد. کنایه به اینکه ارزش عقل و دانش بیشتر از هیکل و اندام ظاهری است. 

فردا هم روز خداست. 
به آینده امیدوار باش و اینکه فردا هم می‌شود کارها را انجام داد. لذا حرص و عجله نداشته باش. 

دزد به دزد می‌زند خدا خنده‌اش می‌گیرد. 
اوضاع به هم ریخته باشد. هر کس سر دیگری کلاه می‌گذارد هر کسی فکر می‌کند که از او زرنگ‌تر نیست اما چون دست بالادست بسیار است آدم‌های عاقل به این اوضاع می‌خندند. 

کلمات کلیدی: داستان ضرب المثل های معروف، ضرب المثل های رایج فارسی، ضرب المثل ها رایج در زبان فارسی، حدیث در مورد پیشگیری، احادیث امامان، حدیث از امامان، دانلود کتاب حدیث، احادیث شیعیان، احادیث، ضرب المثل، ضرب المثل فارسی، ضرب المثل های قدیمی، دانلود احادیث pdf، احادیث اخلاقی، دانلود احادیث، دانلود کتاب حدیث، شعر درباره شکر خدا، شعر درباره خدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.