دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خارج از محدوده... تاریخ ایران

  • موضوع: کتاب‌های تاریخی
  • ۴۱ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۸۸۹ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خارج از محدوده... تاریخ ایران

م. ح. اشرف زاده در کتاب خارج از محدوده... تاریخ ایران، تلاش می‌کند تا شما را با اتفاقات و حقایق تاریخی که کمتر از آن‌ها بحث می‌شود آشنا کند. این شناخت می‌تواند منبعی جذاب و یاری کننده برای پژوهشگران آینده باشد.

این اطلاعات تاریخی که از دوران پیش از اسلام در ایران شروع شده و به دوره قاجار ختم می‌شود از منابع قابل تحقیق و اعتماد اتخاذ شده است.

تاریخ ایران تاریخی وسیع و پر ماجرا است. این تاریخ فراخ از مجموعه اتفاقات دولت‌ها و ملت‌ها مهیا شده ولی کتب تاریخی تنها به تشریح اوضاع حکومتی و سیاسی در هر دوره تاریخی می‌پردازند. 

متاسفانه کمتر می‌توان تاریخ روزانه و محلی اجتماع را در کتاب‌های قابل دسترس عام یافت. یکی از دلایل آن عظمت تاریخ ایران و گزارش‌های غیرمردمی که برای خوشنودی حکمرانان نوشته شده است.

کلمات کلیدی: م. ح. اشرف زاده، تاریخ ایران، مطالعه تاریخ ایران، بررسی تاریخ ایران، دوره های مهم تاریخ ایران، تاریخ کشور ایران، تاریخ ایران، دانلود کتاب تاریخ ایران pdf، pdf تاریخ ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.