دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استراتژی امنیت اطلاعات در سازمان های مالی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استراتژی امنیت اطلاعات در سازمان های مالی

کتاب استراتژی امنیت اطلاعات در سازمان های مالی، نتیجه‌ی فرصت مطالعاتی سید سامان کریمی در دانشگاه کنکوردیای کانادا می‌باشد که به زبان فارسی برگردانده شده است و برای افرادی که علاقه‌مند تحقیق و مطالعه در زمینه امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و مدیریت استراتژی و همچنین مدیریت مالی هستند، سودمند می‌باشد.

از آنجایی که امنیت سیستم‌های اطلاعات زمینه‌ای نسبتاً جوان و در حال شکل‌گیری است، متن کتاب حاضر طیف وسیعی از امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی را پوشش داده‌ است. این کتاب شامل مقالاتی از یک طیف امنیت اطلاعات (حاکمیت، سیاست، مدیریت و پذیرش) است که شامل بخش‌ها و اقلام ذینفعی است که اثر مستقیمی بر روی استراتژی دارند. هدف از این مطالعه بررسی ارتباطات بین استراتژی امنیت اطلاعات و نقش‌های ضروری برای اجرای برنامه امنیت اطلاعات به منظور برآورده کردن نیازمندی‌های امنیت سازمانی است.

همچنین اگر خروجی‌های روش نظریه مستدل منتج به ساخت یک راهکار رسمی برای انتخاب استراتژی امنیت اطلاعاتی شود که فرای پیاده‌سازی کنترل‌های تکنیکی برود، برای متخصصان امنیت اطلاعات مفید می‌تواند باشد. علاوه بر این، اگر یک مدل بتواند برای انتخاب نقش پیش بینی کننده عمل کند، تشکیل راهکاری کنشگرا برای استراتژی امنیت اطلاعات می‌تواند سودمند باشد.

مولف کتاب مصاحبه‌هایی با 32 مدیر ارشد امنیت اطلاعات اصلی (CISO) و معاونینشان (DCISO) انجام داد. در ابتدا، 25 مصاحبه از واحدهایی از یک سازمان مالی بزرگ انجام شد. هفت مصاحبه دیگر با CISOها و DCISOها از واحدهای مشابه یا وابسته در سازمان‌های مالی بزرگ دیگر انجام شد و مشخص می‌کند که چگونه CISOها و DCISOهای سازمان اصلی با سازمان‌های دیگر برابری می‌کند.

کلمات کلیدی: ضرورت توجه به امنیت اطلاعات، اصول امنیت اطلاعات، مباحث امنیت اطلاعات، امنیت اطلاعات در سازمان، چالش های امنیت اطلاعات در سازمان ها، اهمیت و ضرورت امنیت اطلاعات، تهدیدات امنیت اطلاعات، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.