دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی راهکارهای بهسازی مخازن ذخیره آب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی راهکارهای بهسازی مخازن ذخیره آب

ایمان الیاسیان در کتاب بررسی راهکارهای بهسازی مخازن ذخیره آب، با بررسی مخازن هوائی با روش اجزاء محدود سعی کرده است راهکارهای بهسازی مخازن موجود آسیب پذیر حین وقوع زلزله و همچنین ایجاد شرایط ایده آل در طراحی اولیه مخازن هوائی با توجه به اندرکنش خاک و سازه را ارائه کند.

مخازن ذخیره آب به لحاظ محدودیت‌ها و شرایط مختلف پیاده‌سازی آن‌ها در طراحی اولیه نیازمند طراحی دقیق و درستی می‌باشند و هرگونه ضعفی در طراحی اولیه باعث بروز آسیب در حین وارد شدن بارهای مختلف استاتیکی و دینامیک می‌گردد.

در بخشی از کتاب بررسی راهکارهای بهسازی مخازن ذخیره آب می‌خوانیم:

در طرح لرزه‌ای مخازن، علیرغم آنکه بدلیل سهولت، مدل جرم اضافه شده جهت تعیین برش پایه و لنگر واژگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما مدل جرم اضافه شده گسترده بانضمام جرم تلاطم (Sloshing mass) جهت مدل نمودن با استفاده از روش اجزاء محدود مناسب تر و دقیق تر می‌باشد. همچنین در بسیاری از پروسه‌های تحلیل لرزه‌ای این نوع سازه‌ها، با صرفنظر از اندرکنش خاک و سازه، فرض اساس ثابت لحاظ می شود، در حالیکه با توجه به ارتفاع و جرم سازه، در نظر گرفتن این اندرکنش تاثیر قابل توجهی، بویژه در شرایطی که خاک زیراساس از نوع نرم و انعطاف پذیر باشد، خواهد داشت.

کلمات کلیدی: منبع هوایی، مخازن هوایی، اندرکنش مایع، سازه، اندرکنش خاک، انواع مخازن ذخیره آب، نقشه اجرایی مخزن آب هوایی، استاندارد مخازن هوایی، تانکر هوایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.