دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند

کتاب 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما مواردی را یاد می‌دهد تا در خیلی از جنبه‌ها خودتان را بهبود بخشید و فردی باشید که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارد و به راحتی متقاعد کردن افراد را بلد است.

اینکه یاد بگیریم دیگران را چگونه متقاعد کنیم، در خیلی‌ از موقعیت‌ها به کارمان می‌آید. گاهی لازم است رئیس‌تان را با زبان متقاعد کنید که روی فلان پروژه سرمایه‌گذاری کند، گاهی هم پیش می‌آید که با زبان خوش از یک بچه مهد کودکی بخواهید قبل از خواب مسواک بزند یا کسی که قصد خودکشی دارد را از لب سکوی مترو به عقب فرا بخوانید. اگر بدانید چطور این زبان را در کام خود بچرخانید که حرف‌هایتان متقاعد ‌کننده باشد، خرتان از پل خواهد گذشت.

متقاعد کردن افراد یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد روابط اجتماعی هر فرد است چون تعامل و ارتباط داشتن قسمت جدا نشدنی زندگی ما انسان‌هاست و در این تعامل و ارتباط، صحبت کردن و متقاعد کردن افراد یکی از نکته‌های مهم و ریز زندگی است؛
اصولاً به کسی می‌گویند آدم خوش ‌سر و زبان که قادر باشد با چهار کلام حرف زدن آدم‌های دیگر را متقاعد کند کاری که او می‌خواهد را انجام دهند. سلاح مخفی این افراد «فرو کردن خود در دل دیگران» است. با همین زبان ۱۰ سانتی‌متری‌شان کاری می‌کنند که نه تنها شیفته‌ی نظراتشان بشوید، بلکه کشته و مرده‌ی خودشان هم بشوید. لابد می‌پرسید رازشان چیست؟

کلمات کلیدی: هنر متقاعد سازی، جمله های قانع کننده، چگونه تاثیرگذار حرف بزنیم، راههای تسلط بر دیگران، چگونه تاثیر گذار باشیم، روانشناسی تاثیر بر دیگران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.