دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درمانی - جلد 3

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درمانی - جلد 3

کتاب درمانی - جلد 3 نوشته‌ی محمد نظری گندشمین، به بررسی تأثیرات مطالعه بر روان انسان می‌پردازد.

مطالعات علمی نشان داده‌اند محرک‌های ذهنی در حین مطالعه فعال می‌شوند و می‌توانند پیشرفت کنند؛ از آلزایمر جلوگیری می‌کند و زوال عقل را به تأخیر می‌اندازد. مغز هم مانند بدن نیاز به ورزش کردن و فعالیت دارد تا بتواند در سالیان پیری به خوبی کارکرد خود را حفظ نماید. از این رو است که توصیه شده تا می‌توان باید مطالعه کرد و مرتب این کار را انجام داد. مطالعه کردن کارکردی مشابه با شطرنج بازی کردن و یا حل یک پازل دارد. 

مطالعه می‌تواند باعث شود تا بخشی از هوش انسان تقویت شود. مطالعه تخیل را تقویت کرده و موجب می‌شود برخلاف تلویزیون و رسانه‌های دیداری دیگر، بخشی از کارکرد مغز که به جزئیات می‌پردازد قوی‌تر گردد. 

مطالعه در کاهش استرس و اضطراب موثر است. مهم نیست چقدر مضطرب باشید یا فضای کاری پر تنشی را تجربه کنید. وقتی یک صفحه از یک کتاب خوب را جلوی خود می‌گذارید و شروع به خواندن می‌کنید همه آن‌ها رنگ می‌بازند و به تمدد اعصاب می‌انجامد. 

گفتن ندارد که وقتی مطالعه می‌کنیم همواره و منظم مشغول یادگیری هستیم و اطلاعات ما بیشتر می‌شود. این اطلاعات می‌تواند منجر به افزایش دانش شود و اگر این خواندن آگاهانه صورت گیرد، منجر به افزایش خرد شخص می‌گردد.

کلمات کلیدی: فواید مطالعه، مطالعه کتاب، کتاب درمانی روانشناسی، کتاب کتاب درمانی، کتاب درمانی برای کودکان، اهمیت کتاب خواندن، نقش کتاب در زندگی، نتیجه کتاب خواندن، تاثیر کتاب بر مغز، تاثیر کتاب در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.