دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول هنر در طراحی لباس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول هنر در طراحی لباس

مترجمین: احسان کوثری نیا، زهرا اخوان صفایی

در یادگیری هنر، همانند دیگر زمینه های علوم، معیار آن نیست که چه اندازه مطالعه کرده اید بلکه مهم آن است که چقدر ازآنچه را خوانده اید فهمیده اید و می توانید به کار بگیریدکه برای نیل بدین مقصود تکرار و عمیق شدن در مطالعه از راههای بهبود یادگیری می باشند. شما در این کتاب با یک روش جدید آموزش به نام « روش  خودآموز برنامه ریزی شده » به کارگیری اصول هنر در طراحی لباس را فرا می گیرید. آموزش برنامه ریزی شده روشی از تدریس است که در آن اطلاعات پردازش شده به قطعات کوچکی به نام چارچوب تقسیم بندی می شود. هر چارچوب شامل یک پرسش است که پاسخ آن عمدتا در متن همان پرسش یا پرسشهای پیش از آن نهفته است. مقدار اطلاعات عمداً اندک نگاه داشته می شود تا شما به عنوان یک هنرجو کاملاً نکات مربوط به آن را پیش از پرداختن به اطلاعات جدید درک کنید که این امر نیاز به بازخوانی مجدد را کاهش می دهد. با نگاهی کوتاه به این کتاب پنج عنصر اصلی مربوط به روش خودآموز برنامه ریزی شده جلب توجه می کند؛ « گامهای کوتاه، پرسشهای پویا، تقویت سریع، خودآموزی و میزان اشتباه اندک ». این پنج عنصر به شما این امکان را می دهد که موضوع را سریعتر و با عمق بیشتری نسبت به کتابهای سنتی بیاموزید.

 این کتاب شامل نه فصل است که هرکدام تقریباً دارای چهل چارچوب می باشد. هر فصل مربوط به موضوع خاصی بوده و مرتبط با یک عنصر یا اصل هنری می باشد. شما می توانید هر فصل را که می خواهید بدون کامل کردن فصول پیشین مطالعه کنید. در صورت کارکردن با این کتاب ملاحظه خواهید کرد که میان اصول و عناصر هنر ارتباط و وابستگی وجود دارد و در بسیاری از موارد، مفاهیم و واژه ها به بیش از یک موضوع یا اصل باز می گردد. در پایان هر فصل یک آزمون هدفمند برای ارزیابی خودتان آورده شده است. پس از آن که همه نه فصل کتاب را به پایان رساندید می توانید آزمون جامع در پایان این کتاب را بگذرانید.

کلمات کلیدی: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش طراحی لباس، اصول طراحی لباس، کتاب pdf خیاطی، تئوری رنگ، رنگ در لباس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.