دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازار گرمی و اصول تبلیغات در دنیا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازار گرمی و اصول تبلیغات در دنیا

کتاب بازار گرمی و اصول تبلیغات در دنیا نوشته‌ی امیرحسین پاشا، جهت گشایش فضای کسب و کار ایران برای مشاغل خرد، متوسط و بزرگ است.

گاهی در دفتر کار خود می‌نشینیم و با خود فکر می‌کنیم که علی رغم انرژی که صرف بهبود کیفیت محصولات خود کرده‌ایم و هزینه‌هایی که صرف تبلیغات و بازاریابی محصولاتمان نموده‌ایم، چرا محصولات و خدماتمان آن قدر که ما انتظار داریم خریداری ندارد؟ چرا تبلیغات ما نتیجه‌ای در بر ندارد؟ چرا وفاداری مشتریانمان روز به روز کاهش می‌یابد؟

روزها و شب‌ها را صرف ریشه‌یابی مشکل و پیدا کردن مقصر می‌کنیم، غافل از این که این ما هستیم که در پیدا کردن مشتری برای آن‌ها ناتوانیم. اغلب ما تبلیغات را به چشم هنر نگاه می‌کنیم و چنین می‌پنداریم که تنها با ترکیب رنگ‌ها و شکل‌های جذاب می‌توانیم قلب و نهایتاً کیف پول مشتری را به طرف خود جذب کنیم، در حالی که هنر تنها یک رو از سکه تبلیغات است. تبلیغات قبل از این که یک هنر باشد یک علم است و تنها زمانی مؤثر خواهد بود که به عنوان آمیزه‌ای از علم و هنر استفاده شود. انجام تحقیقات بازاریابی، شناسایی مخاطبان و کسب اطلاعات به روز، و ترکیب آن با طرح‌ها و گرافیک‌های هماهنگ با هویت سازمان، باعث افزایش چشم گیر اثر بخشی تبلیغات می‌شود.

در بخشی از کتاب بازار گرمی و اصول تبلیغات در دنیا می‌خوانیم:

افزایش سواد در جامعه برای استفاده کنندگان از رسانه‌های تبلیغی چاپی لازم و ضروری بود. به تناسب رشد سوادآموزی افزایش مجلات پرتیراژ در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به وقوع پیوست و این امر موجب تسهیل در رشد تبلیغات بازرگانی شد. مجلات ابزار بسیار مناسبی بودند برای تبلیغ صابون‌ها و پاک کننده‌ها، غذاهای بسته‌بندی و کنسرو شده، خمیر دندان، لوازم صورت تراشی، تبلیغ لباس‌های دوخته شده نیز از دیگر آگهی‌های بود که در اواخر قرن نوزدهم بسیار به چشم می‌خورد پیش از آن خانه داران لباس‌های خانواده را می‌دوختند.

اما در دنیای صنعتی هم موجب افزایش تولید منسوجات شده بود و هم توانایی مردم را به استفاده از پوشاک تولیدات خانگی کاهش داده بود. در نتیجه «آماده پوشیدن» از ویژگی‌های زندگی صنعتی شد. در اواسط قرن 19 در آمریکا فروشگاه‌های بزرگ به استفادۀ دائمی از تبلیغات چاپی برای فروش لباس‌ها و دیگر محصولاتشان دست زدند. علاوه بر این خدمات، انتخاب کالا از کاتالوگ و سفارش از طریق پست از جملۀ دیگر عومل پیشرفت تبلیغات بود.

کلمات کلیدی: تبلیغات حرفه ای، دانلود کتاب بازاریابی، بازاریابی، روش های فروش، کسب و کار، اصول تبلیغات موثر pdf، تبلیغات pdf، بازار گرمی یعنی چه، بازار گرمی چیست، تبلیغات، روش های تبلیغات، آموزش تبلیغات، انواع تبلیغات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.