دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برون سپاری چیست و چطور به ساده‌تر شدن مدیریت کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برون سپاری چیست و چطور به ساده‌تر شدن مدیریت کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟

کتاب برون سپاری چیست و چطور به ساده‌تر شدن مدیریت کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی کاربرد برون سپاری در انجام و مدیریت برخی امور می‌پردازد.

برون سپاری روشی خلاقانه و سودآور برای مدیریت کسب و کارها و سازمان‌هاست که انعطاف‌پذیری بالایی دارد. مدیریت یک کسب و کار، شرکت، اداره و تجارت نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، صبر، حوصله و پشتکار فراوان دارد. هر چقدر در امر مدیریتی موفق ظاهر شوید، بیشتر تشویق می‌شوید که شرکت‌تان را گسترش دهید و این خود زمینه‌ساز چالش‌های بعدی است!

به هر اندازه هم شرکت شما تیم مدیریتی قوی داشته باشد، باز هم به میزان مشخصی می‌توانید تمام فرایندهای آشکار و پنهان شرکت را به درستی مدیریت کنید و در نهایت به جایی خواهید رسید که رشته‌ی برخی از امور از دستتان در می‌رود. در چنین شرایطی برون سپاری به داد تیم مدیریتی می‌رسد.

در بخشی از کتاب برون سپاری چیست و چطور به ساده‌تر شدن مدیریت کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟ می‌خوانیم:

برون سپاری "Outsourcing" به معنای سپردن برخی از امور شرکت به فرد، تیم یا سازمانی دیگر، طبق قراردادی مشخص است. در بسیاری از مواقع پیش می‌آید که یک شرکت یا مجموعه وقت، بودجه، تجهیزات یا مهارت لازم برای انجام کاری را ندارد، از این رو آن عمل خاص را به سازمان دیگری محول می‌کنند، تا انجامش دهد. در چنین شرایطی برون سپاری انجام شده است. معمولاً اموری غیر از فعالیت اصلی شرکت برون سپاری می‌شود. مهم نیست که کار در کجا انجام شود، در شرکت شما یا خارج از فضای شرکت، به هر حال وقتی فرد یا تیمی از سازمانی دیگر کاری را که خودتان وقت یا مهارت انجام آن را ندارید، انجام می‌دهد، برون سپاری صورت گرفته است.

کلمات کلیدی: راهبردهای برون سپاری، تاریخچه برون سپاری، مشکلات برون سپاری در ایران، مثال هایی از برون سپاری، قانون برون سپاری، برون سپاری منابع انسانی، مدلهای برون سپاری، روش اجرایی برون سپاری، دستورالعمل برون سپاری، برون سپاری pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.