دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی

کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی به قلم علی شهنوازی از یک تابع هزینه ترانزلوگ چند ستاده‌ای برای بررسی روابط هزینه - ستاده در بانک کشاورزی ایران استفاده و بیشتر بر اندازه‌گیری اقتصاد اندازه و اقتصاد تنوع تاکید شده است.

در بخشی از کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی می‌خوانیم:

نتایج حاصل از بررسی اقتصاد اندازه جزیی در بین خدمات بانک کشاورزی بیانگر وجود بازده صعودی نسبت به مقیاس بین خدمات به صورت جداگانه می‌باشد. در حالی‌که در حالت کلی، بازده نزولی نسبت به مقیاس را نشان می‌دهد. این بیانگر آن است که بانک کشاورزی در قسمت صعودی منحنی هزینه متوسط خود قرار گرفته است و افزایشی به یک نسبت در اراه خدمات، باعث افزایشی در هزینه به نسبت بیشتر می‌شود.

اقتصاد اندازه جزیی محاسبه شده برای Q2 منفی می‌باشد که بیانگر نزولی بودن منحنی هزینه نهایی در این مورد است در حالیکه مثبت بودن اقتصاد اندازه جزیی برای Q5، Q1 و Q4 بیانگر صعودی بودن منحنی هزینه نهایی در مورد آن‌ها می‌باشد (Obben ,1993) و همانطور که Bothweel و Cooley (1982) اشاره کرده‌اند نزولی بودن منحنی هزینه نهایی با وجود بازده صعودی نسبت به مقیاس متضاد نمی‌باشد. در بین PES‌های به دست آمده کم‌ترین مقدار مربوط به جذب سپرده‌ها و بیشترین مقدار مربوط به صندوق بیمه می‌باشد.

کلمات کلیدی: ساختار هزینه چیست، ساختار هزینه ها، بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی، بررسی ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه، مدیریت هزینه در بانک، مدیریت کاهش هزینه، هزینه عملیاتی بانک، ساختار هزینه ها pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.