دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب احادیثی از مغز متفکر جهان اسلام امام صادق (ع)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب احادیثی از مغز متفکر جهان اسلام امام صادق (ع)

کتاب احادیث امام صادف(ع) توسط عزیز باقریار گردآوری شده است. ابو عبدالله جعفر بن محمد صادق معروف به امام صادق یا امام جعفر صادق مشهور به رئیس مذهب جعفری و امام ششم شیعیان دوازده امامی و امام پنجم شیعیان اسماعیلی بعد از پدرش محمد باقر و قبل از پسرش موسی کاظم است. او از جانب پدر از نسل علی بن ابیطالب و از جانب مادرش ام‌فروه از نسل ابوبکر است. جعفر صادق در ۱۷ ربیع‌الاول ۸۳ هجری قمری در مدینه به دنیا آمد و در ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری قمری در سن ۶۵ سالگی در مدینه توسط منصور دوانیقی، خلیفه عباسی مسموم شد. او بیشترین سال عمر را در میان یازده امام اول شیعیان داشته‌است. محل دفن وی کنار قبر پدرش در قبرستان بقیع شهر مدینه‌ است.

چندین حدیث از امام صادق(ع) به شرح زیر است:

امام صادق (ع): هر که فردی را در گناهی پیروی کند به تحقیق که او را پرستش کرده است.
امام صادق (ع): احسان به مردم به کمال نمی‌رسد جز با سه خصلت: 1-شتاب نمودن در آن 2-کم شمردن بسیار آن 3-منت نگذاشتن با آن به مردم
امام صادق (ع): عالمی که برای اموختن دانش مذهبی در صورتی که مردم به علم او محتاجند مزد بخواهد سزاوار است خداوند او را در آتش جهنم افکند.
امام صادق (ع): مومن همانند کفه ترازوست که هر چه بر ایمانش افزوده شود بر بلاها و سختی‌هایش افزوده گردد.

کلمات کلیدی: حدیث، دانلود کتاب حدیث، احادیث از امام صادق، احادیث کوتاه امام صادق، احادیث امامان، احادیث شیعیان، حدیث امام صادق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.