دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قاچاق کالاهای فرهنگی و برآورد آن در اقتصاد فرهنگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قاچاق کالاهای فرهنگی و برآورد آن در اقتصاد فرهنگی

در ک‍ت‍اب قاچاق کالاهای فرهنگی و برآورد آن در اقتصاد فرهنگی،‌ روند ورود و خروج کالاهای قاچاق اعم از صادراتی و وارداتی‌، تاثیرات آن بر اقتصاد بیمار ایران ب‍ررس‍ی‌ شده‌ و اب‍ع‍اد آن ت‍ش‍ری‍ح‌ ش‍ده‌ اس‍ت‌.

ب‍ه‌ اع‍ت‍ق‍اد پژوهشگر،‌ بعد فرهنگی قاچاق کالاهای غیر مجاز فرهنگی در کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین کوشش کرده ابتدا دلایل و انگیزه‌های بخش غیر رسمی به ویژه در بعد فرهنگی را تشریح کند و در ادامه، با نگاهی اجمالی به ادبیات تجربی اقتصاد غیر رسمی، روش‌های برآورد حجم قاچاق کالاهای فرهنگی را معرفی نماید. سپس با بهره‌گیری از منطق فازی، برآوردی از حجم قاچاق داشته باشد.

کلمات کلیدی: قاچاق کالا، اقتصاد فرهنگی، قاچاق کالاهای فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.