دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مسیر خلق ثروت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مسیر خلق ثروت

بسیاری از شما که هم اکنون این کتاب را می خوانید، ممکن است صاحب کسب و کاری باشید یا حداقل ایده کسب و کاری را در ذهن
بپرورانید. اما، شاید هم اصلا نمی دانید که چه کسب و کاری را داشته باشید، فقط می خواهید کسب و کاری برای خودتان داشته
باشید. یا فردی هستید که پول به سختی و به میزان کم به زندگیتان جریان دارد، اگر شما کسی هستید که شغل تان را از دست داده اید، یا می خواهید کسب و کارتان را آغاز کنید، کتاب حاضر کلید اصلی باز کردن این فصل جدید از زندگی تان را به شما می دهد.

اگر هدف شما این است که رئیس خودتان شوید، این کتاب به شما خواهد آموخت چگونه بهترین فرصت های کسب و کار را در اوضاع
اقتصادی کنونی جهان شناسایی و ارزیابی کنید. در این کتاب، اطلاعات مورد نیاز برای توسعه ی مهارت های رهبری خود را کسب خواهید کرد و طرز نگرش یک میلیونر را خواهید شناخت که برای موفقیت امری حیاتی است.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، راز پولدار شدن در ایران، ذهن ثروتمند، راز ثروتمند شدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.