دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حلقه گمشده زندگی ما: عزت نفس و اعتماد به نفس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حلقه گمشده زندگی ما: عزت نفس و اعتماد به نفس

قبل از هر اقدامی که بخواهیم در این زمینه انجام دهیم باید بدانیم که این دو مهارت به معنای واقعی چی هستند. شاید اولین سؤال این باشد که مگر عزت نفس و اعتماد به نفس «مهارت» هستند. به نظر شما ویژگی‌هایی که قابل یادگیری، آموزش دادن و ارتقا یافتن باشند، مهارت نیستند؟

وقتی بتوانیم سطح آنها را با تلاش و تمرین تغییر بدهیم و بالا ببریم آیا نمی شود به آنها گفت مهارت؟ این مسئله را از این جهت عنوان کردم که شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند عزت نفس و اعتماد به نفس موروثی و ذاتی هستند و کسانی که فاقد این ویژگی باشند باید تا آخر عمر با این قضیه بسوزند وبسازند. در نهایت قطعیت و اطمینان باید بگویم که به هیچ وجه این دو مهارت ذاتی نیستند و کاملاً هم اکتسابی می‌باشند. من این مسئله را با قدرت و صراحت بسیار عنوان می‌کنم که انسان می‌تواند این دو ویژگی را در خود پرورش و رشد داده و روز به روز بر مهارت خود بیفزاید. ممکن است سوالی ذهن بعضی را به خود مشغول کرده باشد و آن اینکه ما کسانی را دیده‌ایم که از کودکی اعتماد به نفس بالایی داشتند و در زندگی خود تا به الان تلاشی برای ارتقای آن نکرده‌اند. پس اینها چه طور چنین اعتماد به نفسی پیدا کرده‌اند؟

کلمات کلیدی: افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران، راه های افزایش عزت نفس، دانلود کتاب اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، اعتماد به نفس pdf، اعتماد به نفس بالا، اعتماد به نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.