دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش کامفار 3

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش کامفار 3

در رابطه با آشنایی با اصول کاربردی اقتصاد مهندسی و نرم افزار comfar3 می باشد.

کلمه comfar اختصار عبارت انگلیسی computer Model for Feasibility Analysis and مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد. مدل اصلی این برنامه با استفاده از زبان های برنامه نویسی پاسکال و c به طراحی شده است.

زمانی که ایده های جهت سرمایه گذاری و انتخاب مطرح گرید: اما وجود پارامترهای فراوان بیش از 4000 متغیر محاسبات را گاها آنقدر پیچیده می کرد که تصمیم گیرندگان از نتایج آن ها اطمینان لازم را نداشتند....

نرم افزار کامفار: طرح تجاری و پیش درآمد و برآورد هزینه پروژه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، زیربنایی، دریانوردی و ... با استفاده از نرم افزار کامفار انجام می پذیرد.

 

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار کامفار3، نرم افزار مالی، نرم افزار اقتصادی، نرم افزار کامفار، comfar،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.