دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیاست رهایی بخش آلن بدیو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیاست رهایی بخش آلن بدیو

نویسندگان: ریموند لوتا، نایی دونیا، ک. جی. آ

آلن بدیو توجه بسیاری را در محافل مترقی و رادیکال دانشگاهی و روشنفکری به خود جلب کرده است. او را نظریه پردازی اجتماعی و فیلسوفی می شناسند که «با روشن بینی سیاسی و مبارزه جویی شجاعانه در حیطه نظری » مشخص می شود. او را به عنوان کسی می شناسند که «مقوله حقیقت و موضوع جهانشمول بودن را دوباره باب کرده است.»
جمع بندی بدیو از انقلابات گذشته و تلاش هایی که در جهت دگرگونی های ریشه ای صورت گرفت، و مشخصا از انقلاب فرهنگی چین، سرچشمه فلسفه سیاسی اوست. آلن بدیو از شورش عظیم مه 1968 در فرانسه الهام گرفته، کماکان به روح آن شورش وفادار است. در نتیجه، با انتخابات و پارلمان میانه ای ندارد. در شرایط کنونی که سطح توقع ها به شدت پایین آمده، و خیلی ها دگرگونی های ریشه ای را ممکن و مطلوب نمی دانند، آلن بدیو به عنوان
نجات دهنده «کمونیسم » مطرح می شود. به عنوان کسی که گریبان کمونیسم را از تجارب گذشته، از تئوری انقلاب های گذشته، از دولت های سوسیالیستی و احزاب «خلاص کرده » و به جایش «سیاست های رهایی بخش» را تدوین کرده است. یعنی همان نظریه ای که به عنوان چیزی رادیکال و کاملا نوین مطرح می شود.
ما در این بحث و جدل، پروژه سیاسی آلن بدیو را بررسی می کنیم. سوالی که در سراسر نوشته جلو می گذاریم این است که «آیا این پروژه به رهایی منجر خواهد شد؟ » جواب ما منفی است. آنچه پیش رو دارید تحلیل و بحث در مورد چرایی این جواب است.

کلمات کلیدی: مارکسیسم، کمونیسم، سوسیالیست، پروژه سیاسی آلن بدیو، مقالات سیاسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.