دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روانشناسی ممنوع

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روانشناسی ممنوع

(برای خلق موفقیت و پیروزی در زندگی خودمان، نیاز داریم برخی چیزها را برای خودمان ممنوع کنیم، مثل پرهیز غذایی برای کسی که می خواهد به وزن ایده آل برسد یا پرهیزهایی که برای رسیدن و دست یافتن به سلامتی جسمی وسلامتی روانی خودمان توسط پزشک توصیه می شود. ممنوعات (نباید ها) به اندازه باید ها در زندگی، نقش مثبت بازی می کنند و ما را در خلق موفقیت ودستیابی به خواسته هایمان  کمک ویاری می کنند. درواقع ما وقتی ممنوعات را رعایت می کنیم، سعی داریم منفذ ونقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم وبا مقابله مثبت با چیزهایی که بر علیه ما فعالیت می کنند، اهداف و خواسته های خودمان را محقق سازیم. ممنوعات باعث می شود تا در سلامتی جسمی وسلامتی روانی خودمان کوشا باشیم، مثل همه ممنوعات راهنمایی و رانندگی که رعایت آنها با عث می شود نه تنها رانندگی ایمن و لذتبخش داشته باشیم، بلکه در حفظ جان ومال وسلامتی خود و هم نوعان خودمان بکوشیم. در این شکی نکنیم که هر گونه خوبی و بدی که در حق خودمان بکنیم، تنها محدود به خودمان نمی شود بلکه به دیگران نزدیک ودور هم تأثیرگذار است، چون هیچکسی به صورت منفرد وجدا از دیگران یا اجتماع نیست، بلکه انسانها مثل حلقه های یک زنجیر بزرگ و نامرئی هستند که به هم وابستگی روانی و وابستگی جسمانی دارندو با هر جنبشی که در این زنجیر به وجود آید، همه را کم وبیش تحت تأثیر قرار می دهد.)

کلمات کلیدی: روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، خود شناسی، جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، رفتار های غیر قابل قبول،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.