دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انبارداری و مدیریت خرید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انبارداری و مدیریت خرید

کار انبارداری یک شغل مهم و پر مسؤلیتی است. اجناس وموجودی های انبار باید تحت اختیار یک انباردار مسؤل باشد. اگرچه اجناس یکی ازمهم ترین عوامل هزینه است که به طور متوسط 55% تمام شده کالای ساخته شده را تشکیل می دهد به همین جهت است که مؤسسات صنعتی تا حدودی مجهز برای تدارک و خرید و انبارکردن مواد خواهد بود. موجودی های انبار باید در محل های محفوظ و دور از خطر بطور منظم طوری نگهداری شود که دسترسی به آن در موقع لزوم به آسانی میسر باشد و اقلام را کد و زائد و ناباب انباربا رؤسای مسؤل بنگاه گزارش شود نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلامی که میزان آن توسط مدیران فنی تعیین می شود باید پیوسته مطمح نظر انباردار قرار گیرد. مسؤلیت انبارداری را نباید در اختیار اشخاص ناوارد به انبارداری مانند سرکارگر یا سرپرست کارگاه محول نمود. بنابراین در امور تدارکات انبارداری و امور مربوط به ذخایر و انبارکردن باید اهمیت بسیاری داده شود هدف از تشکیل و ایجاد انبارها، چه در سازمان های دولتی و چه در بخش خصوصی، تأمین و نگهداری کالاهای مورد نیاز سازمان است و انبارداری به کلیه فعالیت های مربو ط به تهیه و نگهداری و سپس تحویل مواد و اقلام مورد نیاز سازمان در زمان مناسب، اطلاق می شود.

جزوه ی حاضر شامل ۳ بخش به شرح زیر میباشد:
بخش اول : انبارداری
بخش دوم : مدیریت خرید
بخش سوم : سوالات چهارگزینه ای همراه با پاسخ که هر بخش شامل چندین زیر مجموعه میباشد.

کلمات کلیدی: آموزش انبارداری، اصول انبارداری، مدیریت انبار، کدگذاری موجودی کالا، انبارداری، سیستم حسابداری، سوالات انبارداری، قیمت گذاری کالا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.