دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روانشناسی در پرده ابهام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روانشناسی در پرده ابهام

این نوشتار حاصل دست کم یک سال تلاش من، در زمینه روانشناسی است. روانشناسی علمی، جوان است دارای نقایصی است و نیاز به بهینه سازی دارد. تحقیق من از آنجایی شروع شد که یکی از دوستانم شروع به نقد روانشناسی کرد و من در ابتدا ناراحت شدم ولی بعد از اندکی، مرا به تحقیق و پژوهش بیشتر وا داشت. نوشتن این مطالب برای من، ناراحت کننده بود چرا که روانشناسی را واقعاً دوست دارم و انتقاد از آن برام سخت بود. به هر روی؛ این نوشتار با هدف ایجاد چالش در ذهن خواننده و ایجاد افکار جدید درباره روانشناسی نوشته شده است. روشن است دوست دارم، این اندیشه ها را با من در میان بگذارید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، انواع روانشناسی، علم روانشناسی، هزینه روانشناس، منابع روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.