دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اندیشه های توانا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اندیشه های توانا

ابتکار عمل به خرج بده، خلّاق باش، این قدر رهرو ِ راه این و آن نباش، راهِ خود را پیدا کن. از خلاقیت خود خرج کن، گردن به تقلید کورکورانه مسپار. تو مگر چه چیزی کم داری که نتوانی آنچه را که داری، بکار گیری و رشد و شکوفایش سازی و به آنچه می خواهی دست یابی و از ذخایر ذهنی خود استفاده کنی و به بار بنشینی؟

آنچه امروز مرا توانا کرده است یا احساس توانایی می کنم، این نیست که جسم من تغییر کرده است ( جسم من، همان جسم است ) و نسبت به قبل تواناتر شده است، بلکه آنچه امروز مرا توانا کرده است، تغییر عقیده و باورهایم بوده است که من فقط در سایۀ عمل به افکار و باورهای تازۀ خودم، احساس توانایی می کنم و در عمل هم نشان می دهم. در واقع اگر صرفاً به افکار وباورهای خودم بسنده می کردم و آنها را در مقام عمل نمی سنجیدم ، ممکن نبود به توانایی عملی دست یابم، هر چند احساس توانایی فکری را داشتم و یا در ذهن خود، احساس توانایی عملی را داشتم، ولی وقتی نخواهم و نتوانم یا نشود، من توانایی عملی خودم را آشکار سازم، چه بسا باور من به این که فکری توانا داشته ام، زیر سوال برد، و از اینکه اگر فکری توانا دارم، پس چرا نتوان یا نتوانم این فکر توانا را در عمل نشان دهم و عمل توانای خودم را با تجلی آن اثبات کنم. آری در واقع عمل توانای من است که می تواند وجودِ فکر توانای مرا اثبات کند.

کلمات کلیدی: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، مشکلات معلولیت، اندیشه های یک معلول، توانایی های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود جملات روانشناسی، دانلود کتاب الکترونیکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.