دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ققنوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ققنوس

کتاب ققنوس نثرهایی زیبا و خواندنی از زهرا خوش نظر دربردارد.

نمی‌دانم این کلماتی که در صفحات سفید کاغذ نقش بسته است حدیث یک سفر است از خویش به خویشتن خویش و یا حدیث نفس است. 
و یا شاید سوز عشقی ست در نهان خانه دل. 
ققنوس اگر در بند زمین بماند دلش می‌گیرد. ققنوس دست و پا بسته زمان هم نمی‌ماند او در خویش می‌سوزد تا شعله‌ها از او ققنوسی دیگر پدید آورند. 
و آیا این افسانه من و تو نیست که در خویش می‌سوزیم و باز زندگی از درون آتش متولد می‌شود. 
ققنوس در خویش زندگی می‌کند، در خویش آوازهای جان سوز روح دردمند خویش را ترنم می‌کند، در خویش می‌سوزد، و از خاکستر خویش متولد می‌شود. تولدی دوباره با روحی شیداتر و شیفته‌تر...

در بخشی از کتاب ققنوس می‌خوانیم:

عطشی سینه سوز و بی امان او را به هر سو می‌دواند، می‌کشاند، مجروح و زخمی‌اش می‌ساخت. هرم نفس‌های خسته‌اش تب و عطش را به جان زمان می‌ریخت و زمین بی‌هیچ وقفه‌ای در زیر گام هایش می‌چرخید و تمام آسمان را دور می‌زد و او را با خویش به دل کائنات می‌برد که زیستن خود سفری است از بینهایت تا ابدیت.

کلمات کلیدی: دانلود متن ادبی درباره ی امامان، دانلود شعر مذهبی، دانلود جملات قصار، نثر ادبی، نثر ادبی زیبا، نثر ادبی احساسی، متن زیبا، ققنوس، دانلود pdf کتاب ققنوس، کتاب ققنوس pdf، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود داستان مذهبی، ققنوس حزین خوش نظر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.