دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدف حیات و زندگی انسان از دیدگاه علامه محمد تقی جعفری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدف حیات و زندگی انسان از دیدگاه علامه محمد تقی جعفری

کیست که در این زندگانی دنیا اگر چه برای چند لحظه هم بوده باشد احساس نکند که جز هدف های مادی مطلوب گمشده ی دیگری دارد ؟
کیست که در این دنیا دارای هوش و استعداد و عقل معتدل باشد و این حقیقت را درک نکند که در میان این همه جنجال و غوغایی که می شنود ، صدای دیگری گمشده است که بایستی آن را دریابد و گوش به آن فرا دهد.
گروه های زیادی هستند که از روی تحقیق و آگاهی احساس می کنند که گمشده ای دارند و بطور جدی و قاطعانه برای پیدا کردن آن می روند .
افراد دیگری هستند که این احساس را به عللی خاموش می کنند.
ولی به هر حال جویندگان واقعی در جستجوی گمشده ی خود به تکاپو برمی خیزند.

حیات هر انسانی در نقطه ای از زمان آغاز می شود و در نقطه ی دیگر پایان می یابد . و هر لحظه ای که می گذرد از عمر آدمی می کاهد و به هیچ وجه قابل باز گشت نیست.

کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، علامه جعفری، دیدگاه های علامه جعفری، علامه محمد تقی جعفری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.