دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امپریالیسم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امپریالیسم

امپریالیسم حاکمیت مستقیم و غیر مستقیم بر سرزمین های وابسته یا مستعمره توسط یک کشور صنعتی نوین نبود، بلکه حاکمیت شخصی یک حاکم نیرومند برعده بی شماری سرزمین ها چه در اروپا و چه در آنسوی دریاها اطلاق می شد ... فقط در سالهای بعد بود که اصطلاح امپریالیسم معنی هدف دار خود را به عنوان نظامی برپایه چیرگی حکومت امپراتوری از دست داد و عموما به عنوان گسترش یک کشور در بیرون از مرزهایش برای ایجاد سرزمین های وابسته خارجی و در صورت امکان اتحاد آنها زیر لوای یک امپراتوری جهانی، شناخته شد ... امپریالیسم ... ( در غرب ) ... در اصل یک پدیده سیاست بازی به شمار می آمد که شامل گسترش حکومتهای قدرت های بزرگ اروپایی به سراسر کره زمین می شد .

 

کلمات کلیدی: امپریالیسم، حاکمیت مستقیم، اصطلاح امپریالیسم، درباره امپریالیسم، حکومت امپراتوری، غرب شناسی، روابط بین الملل، استکبار جهانی، نظریه های امپریالیسم، روشنفکری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.