دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF سرطان سینه و آنچه که زنان باید در مورد آن (خصوصیات و درمان گیاهی) بدانند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی سرطان سینه و آنچه که زنان باید در مورد آن (خصوصیات و درمان گیاهی) بدانند

بسیاری از بانوان به ویژه جوان‌ها همواره نگران ابتلا به سرطان سینه هستند درحالیکه با رعایت یکسری نکات از جمله به دنیا آوردن فرزند زیر ۳۰ سال و شیردهی می‌تواند جلوی این خطر را تا حدی گرفت.

سرطان سینه یکی از شایع‌ترین سرطان‌های زنان در کل جهان است و طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، میزان بروز این بیماری رو به افزایش است اگرچه هنوز علت مشخصی برای آن شناخته نشده است اما عوامل خطری زمینه ابتلا به این سرطان را فراهم می‌کند وجود دارد.

سرطان سینه یکی از سرطان‌های شایع است. طبق محاسبات انستیتو ملی سرطان ایالات متحده آمریکا، از هر هشت زن یک نفر در زندگی خود مبتلا به سرطان سینه می‌شود. این سرطان در صورتی که به موقع تشخیص داده‌شود به راحتی قابل درمان است.

در صورت متمرکز بودن بافت سرطانی معمولاً از ترکیبی از عمل جراحی (لامپکتومیشیمی درمانی، و رادیوتراپی استفاده می‌گردد. ماموگرافی نیز در تشخیص این بیماری نقش محوری دارد.

نماد بین‌المللی آگاهی بخشی درباره سرطان سینه، روبان صورتی است.

سابقه فامیلی ابتلا به سرطان سینه بویژه بستگان درجه یک مانند مادر ، خواهر یا دختر احتمال ابتلا به این بیماری را نسبت به افراد عادی کمی بیشتر می‌کند.

همچنین بلوغ زودرس، یائسگی دیرهنگام و اینکه اگر فرد اولین زایمان خود را پس از ۳۰ سالگی انجام دهد می‌تواند زمینه ابتلا به سرطان سینه را نسبت به سایر افراد در این زنان تقویت کند.

البته قرار گرفتن در معرض تابش اشعه بویژه قفسه سینه، چاقی پس از یاسگی، مصرف چربی زیاد و شیرندادن به نوزاد نیز از دیگر عوامل خطر ابتلا به سرطان سینه است...

 

فهرست

الف- فصل اول

مقدمه

قاعدگی زودتر و یائسگی دیر هنگام

وضعیت بارداری و نداشتن فرزند

سابقه شیردهی به فرزندان

عوامل خطر در سرطان سینه

عوامل سرطان سینه

چطور تشخیص دهیم سرطان سینه داریم؟

راهنمای غربالگری سرطان سینه - ماموگرافی

اشتباهات رایج درباره سرطان سینه

 6 توصیه مفید علیه سرطان سینه

کاهش ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون

رازیانه و سرطان سینه

عصاره زنجبیل تازه و سرطان پستان

آب انار و سرطان سینه

مواد غذایی و سرطان سینه

ادویه و سرطان سینه

گیاه آب تره و سرطان سینه

سویا و سرطان سینه

گیاه فاگونیا کرتیکا و درمان سرطان سینه

گردو و سرطان سینه

منابع

کلمات کلیدی: درمان گیاهی سرطان سینه، عوامل خطر در سرطان سینه، عوامل سرطان سینه، کاهش ابتلا به سرطان سینه، سرطان سینه، پیشگیری سرطان سینه، جلوگیری از سرطان سینه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.