دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، افراد و گروه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران، تامین می‌کنند.در این تعریف مقصود از نیاز، دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و تفریح نیاز دارند. در مقابل، منظور از خواسته، علاقه و میل به برخی از کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن است برای رفع نیاز به غذا مطلوب باشند. در کتاب پیش رو می توانید مفصل درباره بازاریابی و مدیریت بازار اطلاعات کسب کنید و از جدیدترین روش های بازاریابی مطلع شوید.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش بازاریابی، کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی و مدیریت بازار، آموزش حضوری بازاریابی، آموزش رایگان بازاریابی، آموزش رایگان بازاریابی و مدیریت بازار، آموزش رایگان در زمینه بازاریابی، آشنایی با بازاریابی، اولین قدم در بازاریابی، بازاریابی، بازاریابی چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.