دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرزانگان فروزان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرزانگان فروزان

کتاب فرزانگان فروزان اثر محمدرضا زادهوش شامل مطالبی خواندنی و مفید برای خودشناسی و پرداختن به خود است همچنین شامل مطالبی است که شما را به تفکر وا می‌دارد و می‌تواند در نحوه نگرش شما به مسایل اجتماعی و پیرامون خود تاثیر گذار باشد.

در بخشی از کتاب فرزانگان فروزان می‌خوانیم:

بیش‌تر مراکز رسمی ازجمله در زمینه آموزش مرکز سودجویی است. هر مطلبی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. فرزانگان فروزان روی صحنه نیستند، نظام آموزشی ما را از آن‌ها غافل کرده، کسانی که وقتی از پیش ما می‌روند متوجه ارزش حرف‌های آن‌ها و تلاش آن‌ها برای رها کردن ما از قفس عادت‌ها می‌شویم، البته نور آن‌ها خاموش شدنی نیست. آن‌ها محدودیتی ندارند و حتی بعد از مرگ کار خودشان را ادامه می‌دهند. آدم‌های امروز سلوک دارند‌ و تیرهای خودشان را زود می‌زنند؛ آن‌قدر درگیر تندرفتن و زودرسیدن و زود زدن شده‌اند که مسیر درست و تیر را به هدف زدن از یادشان رفته.

کلمات کلیدی: خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی، دانلود pdf کتاب فرزانگان فروزان، خودشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.