دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بابونه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بابونه

کتاب بابونه نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، در مورد خواص و مضرات بابونه و روش‌های کاشت و پرورش آن صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب بابونه می‌خوانیم:

بذرپاشی درون خانگی بابونه‌ها را می‌توان حدودا 7-5 هفته (1/5 ماه) قبل از بروز آخرین یخبندان بهاره در داخل گلدان‌ها یا سینی‌های نشاء انجام داد و گیاهچه‌های حاصله را زمانی که به ارتفاع 10-7 سانتیمتر رسیدند و در صورتی که شرایط آب و هوائی مساعد و مطلوب باشد، پس از مقاوم‌سازی و تطبیق با شرایط هوای آزاد به بسترهای اصلی یا گلدان‌های بزرگتر منتقل می‌نمایند.

بذرپاشی مستقیم در زمین اصلی را حتماً باید در بهار و متعاقب پایان یافتن خطر بروز آخرین یخبندان‌ها در بسترهای آماده شده انجام داد و از آن‌ها کاملا مراقبت به عمل آورد.

کلمات کلیدی: بابونه، انواع بابونه، خواص بابونه، مضرات بابونه، کاشت بابونه، فواید بابونه، طریقه مصرف بابونه، خواص بابونه برای عفونت، خواص بابونه برای روده، خواص بابونه برای قاعدگی، بابونه چیست، بابونه و اسید معده، خواص بابونه برای معده، بابونه برای چی خوبه، دمنوش بابونه برای چی خوبه، طرز تهیه دمنوش بابونه، کاشت بابونه در گلدان، کاشت بابونه در خانه، کاشت بابونه در مزرعه، کاشت بابونه در گلخانه، بذر بابونه، دانلود رایگان کتاب بابونه، دانلود pdf کتاب بابونه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.