دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سندروم دختر خوب: ده قدم تا رسیدن به قدرت و پایان دادن به آزارها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سندروم دختر خوب: ده قدم تا رسیدن به قدرت و پایان دادن به آزارها

کتاب سندروم دختر خوب: ده قدم تا رسیدن به قدرت و پایان دادن به آزارها نوشته‌ی بورلی انگل، راهکارهایی موثر به شما ارائه می‌کند که با به کار گرفتن آن‌ها به زنی قدرتمند تبدیل خواهید شد.

علی‌رغم آموزش‌های عمومی بسیار زیاد، هنوز هم شاهد کاستی‌ها و مشکلات زیادی در خصوص سوء رفتار با زنان هستیم. آمار سوء رفتار علیه زنان بسیار تکان‌دهنده است. به عقیدۀ بورلی انگل (Beverly Engel)، علاوه بر عدم وجود اقدامات پیشگیرانۀ کافی برای مواجهه و مقابله با مردانی که از زنان سوءاستفاده می‌کنند، دلیل دیگر اینکه زنان همیشه قربانی سوءرفتار مردان هستند «خوب بودن» بیش‌ از حد آن‌ها است.

در بخشی از کتاب سندروم دختر خوب می‌خوانیم:

دلیل دیگری که باید شخصیت دختر خوب را کنار بگذارید این است که دختران خوب همیشه هم خوب نیستند. راستش را بخواهید گاهی وقت‌ها هم آب‌زیرکاه و بدجنس می‌شوند. آن‌ها اغلب پشت سر دیگران حرف می‌زنند، چرا که می‌ترسند حرفشان را رودررو به آن‌ها بگویند. می‌توانند شخصیت پرخاشگر منفعل داشته باشند؛ یعنی درحالی‌که از شما عصبانی هستند به رویتان لبخند بزنند و توی سرشان برایتان نقشه بکشند. همۀ ما دیده‌ایم که زنان چطور در جمع‌هایشان پشت سر هم غیبت می‌کنند و از پشت به هم خنجر می‌زنند.

کلمات کلیدی: خودسازی، شناخت زنان، مجموعه منظومه سبک زندگی، روانشناسی زنان، زنان قدرتمند، موفقیت زنان، روانشناسی زنان قدرتمند، خصوصیات زنان قدرتمند، زنان توانمند، اعتماد به نفس در زنان، افزایش اعتماد به نفس در زنان، تغییر زندگی، مسائل زنان، The Nice Girl Syndrome، Beverly Engel،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.