دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب این منم که رهایت می‌کنم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب این منم که رهایت می‌کنم

کتاب این منم که رهایت می‌کنم نوشته‌ی هایدی پریب، به شما راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مشکلاتتان را حل کنید و زمانی که از همه چیز در زندگی خسته شده‌اید، انگیزه و امید از دست رفته خود را پیدا کنید.

زمانی که از یک دلبستگی جدا می‌شویم، کنار آمدن با آن کار بسیار دشواری است و اگر آمادگی کنار آمدن با آن را نیز نداشته باشیم، شرایط برایمان سخت‌تر هم می‌شود. هدف هایدی پریب  از نوشتن کتاب این منم که رهایت می‌کنم کمک به ما برای گذر از این دوران دشوار است. با خواندن این اثر لبخندی به لب می‌آوریم و امید از دست رفته‌مان را باز می‌یابیم.

در بخشی از کتاب این منم که رهایت می‌کنم می‌خوانیم:

به کسی که زندگی اجازه نداده در کنارت بماند ناسزا نگو و خشم نگیر و لزوماً فراموشش نکن. لازم نیست خود را از تأثیرشان خلاص کنیم و در مقابلشان پناه بگیریم. می‌توانیم آن‌ها را در خود داشته باشیم. می‌توانیم به آن‌ها اجازه‌ی بودن بدهیم. می‌توانیم تن به حماقتی موقتی بدهیم و عاشق کسی شویم که می‌دانیم پنجاه سال بعد در کنارمان نیست تا دست لرزان و چروکیده‌مان را بگیرد.

کلمات کلیدی: This Is Me Letting You Go، Heidi Priebe، خودسازی، دانلود کتاب این منم که رهایت میکنم، کتاب هنر رها کردن، کتاب رها نکن الان وقتش نیست، کتاب مجوز رهایی، ترک عادت، دلبستگی و وابستگی، خودیاری، رویارویی با مشکلات، رهایی از دلبستگی، رسیدن به آرامش، تغییر در خود،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.