دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو بیوسنسورها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو بیوسنسورها

کتاب نانو بیوسنسورها نوشته‌ی افشین رشید، شما را با انواع نانو بیوسنسورها آشنا می‌دهد و ساختار و عملکردهای آن‌ها را شرح می‌دهد.

رشد روز افزون نانو سنسور‌ها Nano sensor به طور چشمگیری روی زندگی بشر تاثیر گذار بوده است. این سنسور‌ها ابزاری توانمند جهت شناسایی مولکول‌های زیستی هستند. روش‌های الکترو شیمیایی به دلیل سادگی، حساسیت  و ویژگی‌های مطلوب کاندیداهای مناسبی برای این تکنولوژی به حساب می‌آیند. اساس این Nano bio sensor نانو بیوسنسورها بر پایه‌ی بر همکنش شیمیایی بین مولکول‌های ایموبوایزر و یون مصرفی و یا الکترون است که باعث تغییر در خواص الکتریکی قابل اندازه گیری مانند جریان الکتریکی، پتانسیل و قدرت یونی در محلول می‌گردد.

در بخشی از کتاب نانو بیوسنسورها می‌خوانیم:

ساخت نانو سنسورها بر پایه نانو الکترونیک در پژوهش‌های پزشکی و بیولوژیک نیز تحول عظیمی صورت گرفته و فناوری ساخت حسگرهای زیستی و دانش تولید نانومتری این ابزارها روز به روز گسترش یافته است. این حسگرها به لحاظ استفاده از فیبر نوری در ساختارشان (حسگرهای نوری) نامیده شده‌اند و به دو دسته‌ی شیمیایی و بیولوژیکی تقسیم می‌شوند.

کلمات کلیدی: بیوسنسورهای الکتروشیمیایی، بیوسنسورهای آنزیمی، انواع بیوسنسور، کتاب بیوسنسور، دانلود کتاب بیوسنسور، کتاب بیوسنسورها، اجزای بیوسنسور، بیوسنسورها چیست، نانو بیوسنسور، طراحی بیوسنسور، مقاله بیوسنسورها، کاربرد بیوسنسورها در پزشکی، بیوسنسور pdf، دانلود pdf کتاب نانو بیوسِنسورها، دانلود رابگان کتاب نانو بیوسِنسورها، دانلود پی دی اف کتاب نانو بیوسِنسورها، بیوسنسورهای پزشکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.