دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بینایی با کرونا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بینایی با کرونا

کتاب بینایی با کرونا نوشته‌ی پوریا سیروس پور، به بنگاه‌های اقتصادی و حتی همه‌ی اقشار کمک می‌کند تا از ویروس کرونا در امان بمانند. این اثر در مسیر معنادرمانی قدم می‌گذارد و اذهان را برای نحوه برخورد با ویروس کرونا و حوادث مشابه روشن می‌کند.

«بینایی با کرونا» برگرفته از صحبت‌های جناب دکتر کیومرث فرح‌بخش، عضو هیئت‌علمی و دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، است که بافراست، کرونا را این‌چنین زیبا معنا کرده‌اند. فقط 10 دقیقه زمان نیاز است تا این کتاب را مطالعه کنید و کرونا را شکست دهید. پس همین الان خواندن این کتاب را شروع کنید و کرونا را شکست دهید!

در بخشی از کتاب بینایی با کرونا می‌خوانیم:

«معنایابی» یعنی این که حادثه را برای خودمان طوری تفسیر کنیم که برای وجود آن یک فلسفه و معنایی پیدا کنیم. از نیازهای روانی انسان است که وقتی اتفاقی برایش حادث می‌شود، آن را روشن کند. خود کلمه معنایابی یعنی روشن کردن یک حادثه مبهم، برای مثال لغتی را در نظر بگیریم که برای ما گنگ و مبهم است و معنی آن را نمی‌دانیم، برای روشن شدن معنی آن به فرهنگ لغت مراجعه می‌کنیم تا ببینیم که آن لغت با چه چیزی ارتباط برقرار می‌کند؟

کلمات کلیدی: کرونا، ویروس کرونا، آسیب روانی کرونا، آسیب های روانی کرونا، آسیب های روحی و روانی کرونا، آسیب های روانی دوران کرونا، آسیب شناسی روانی کرونا، آسیب اقتصادی کرونا، آسیب های اقتصادی کرونا، آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا، تاثیر کرونا بر اقتصاد، تاثیر کرونا بر اقتصاد کشور، تاثیر کرونا بر روان، تاثیر کرونا بر روان مردم، تاثیر کرونا بر روان انسان، تاثیر کرونا بر روانشناسی سلامت، تاثیر کرونا بر روان جامعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.