دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ویروس کووید 19 و قرنطینه؛ بستری مناسب برای کسب و کارهای آنلاین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ویروس کووید 19 و قرنطینه؛ بستری مناسب برای کسب و کارهای آنلاین

کتاب ویروس کووید 19 و قرنطینه؛ بستری مناسب برای کسب و کارهای آنلاین نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی فرصت‌های ایجاد شده در تجارت الکترونیک در دوران شیوع کرونا می‌پردازد.

با همه‌گیری ویروس کووید 19 یا همان کرونا، وضعیت اقتصاد جهان با تغییرات عمده‌ای رو‌به‌رو شده است. این شرایط در زمینه تجارت آنلاین چه تغییراتی اعمال کرده است؟

همانطور که همه ما مطلع هستیم، اواخر سال 2019 میلادی یک اتفاق تلخ در جهان رخ داد و باعث شد ویروسی خطرناک به نام کووید 19 (COVID-19) یا ویروس کرونا از کشور چین شیوع پیدا کند. اگرچه در ابتدا خیلی این مسئله آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت و این بی‌توجهی‌ها باعث شد تا این ویروس خیلی زود همه‌گیر شده و به دیگر کشورهای جهان راه پیدا کند. 

متأسفانه بعد از چند ماه از شروع سال 2020، این ویروس به تمام قاره‌های کره زمین گسترش پیدا کرد و به دنبال آن، تقریباً بیشتر کسب‌وکارها مجبور به تعطیلی شدند و همین مسئله باعث شد تا اکثر کشورها با قرنطینه تجارت‌ها، راهی برای جلوگیری از سرعت زیاد شیوع این ویروس پیشنهاد دهند. چنین اقدامی سبب شد تا اقتصاد جهان با ضررهای بسیار هنگفتی روبه‌رو شود و مردم دنیا دست از کار و فعالیت‌های تجاری بکشند و در قرنطینه سر کنند. 

اما نکته جالبی که در این مورد وجود دارد این است که اگرچه کسب‌وکارهای فیزیکی معمول تعطیل شده یا به شدت فعالیت خود را محدود کردند، اما بازاریابی دیجیتالی نه تنها تعطیل نشد، بلکه بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت. کمپانی‌های بزرگی مثل آمازون، از این شرایط در مدتی کوتاه میلیون‌ها دلار سود خالص به جیب زدند و این شرایط برای همه کسب‌وکارهای آنلاین فراهم شد. 

دلیل این مسئله نیز کاملاً مشخص است. تقریباً تمام مردم دنیا به خاطر شرایط خطرناکی که این ویروس ایجاد کرده، مجبور شدند تا خانه‌نشین شوند و به دنبال آن، استفاده آن‌ها از اینترنت دوچندان شود. فروشگاه‌های فیزیکی تعطیل شدند و مردم برای تهیه مایحتاج خود به سراغ فروشگاه‌های آنلاین رفتند. اما سؤال مهم اینجاست که آیا شما در این شرایط تصمیمات درستی اتخاذ کرده اید؟ آیا از این وضعیت به نفع کسب‌وکار خودتان استفاده می‌کنید یا مثل خیلی‌های دیگر از غافله عقب هستید؟

کلمات کلیدی: ویروس کرونا، کرونا ویروس، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیک، مزایا و معایب تجارت الکترونیک، مقاله در مورد تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک pdf، تجارت الکترونیک چیست pdf، انواع تجارت الکترونیک، مزایای تجارت الکترونیک برای جامعه، کرونا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.