دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (کوئید 19)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (کوئید 19)

جانگ ون هونگ در کتاب صوتی دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (کوئید 19)، شما را با علائم این ویروس و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن آشنا می‌نماید.

سازمان بهداشت جهانی از این ویروس به عنوان 2019-nCov نام برده است. به طور کلی این ویروس شبیه سندروم حاد تنفسی که سارس نامیده می‌شود است، اما به هیچ وجه یکسان نیستند. منشأ آلودگی که تاکنون مشاهده شده، عمدتاً بیماران مبتلا به این ویروس هستند. اما لازم است بدانید که فرد ناقل بدون علامت بیماری نیز می‌تواند منبع عفونت باشد.

کلمات کلیدی: ویروس کرونا در ایران، ویروس کرونا چیست علائم، ویروس کرونا چیست، ویروس کرونا، هدف قرنطینه خانگی، اهمیت قرنطینه خانگی، نحوه استفاده درست از ماسک، روش های ضد عفونی و ویروس زدایی، چگونگی شستن دست ها، آداب سرفه، انتقال ویروس از راه مدفوع، الزامات پیشگیری در مکان های خرید، الزامات پیشگیری در بیمارستان، الزامات پیشگیری در محل کار، Coronaviruses، Coronavirus، درمان ویروس کرونا، بیماری های ویروسی، پیشگیری از ویروس کرونا،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.