دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آلوئه ورا، مطالب کمتر گفته شده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آلوئه ورا، مطالب کمتر گفته شده

کتاب آلوئه ورا، مطالب کمتر گفته شده نوشته‌ی کارگروه مطالعات کاربردی، به بیان آخرین دستاوردها و اصولی می‌پردازد که عمل به آن‌ها جهش قابل توجهی در کاهش آفات و افزایش محصول خواهد داشت.

آلوئه ورا یا صبر زرد از خانواده لیلیاسه بوده و از زمان‌های قدیم در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دلایل مختلفی از جمله خواص ضد توموری، ضد سوختگی و مرطوب کننده بودن از آن در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می‌کنند. آلوئه ورا از گونه‌های مقاوم به خشکی و شوری است و جزء گیاهان CAM دسته‌بندی می‌شوند. این گیاهان راندمان مصرف آب و توان سازگاری بالایی با مناطق خشک و بیابانی دارند و روزنه‌های ورود را در طول روز بسته نگه می‌دارند تا حداقل تلفات آب را داشته باشد.

در بخشی از کتاب آلوئه ورا، مطالب کمتر گفته شده می‌خوانیم:

استفاده از تفاله چای در بستر کشت آلوئه ورا نیز روی ارتفاع میزان ژل تعدادبرگ و پاجوش، وزن تر برگ و وزن تر و خشک ریشه همچنین میزان آسکوربیک اسید (ویتامین ث) و آنتی اکسیدان و فنل اثر مثبت و معنی‌دار دارد. بر اساس یافته‌ها می‌توان از ضایعات کارخانه چای در شمال کشور بعنوان کود برای افزایش تولید آلوئه ورا استفاده کرد.

کلمات کلیدی: آلوئه ورا، کشت آلوورا، فصل کشت آلوورا، معایب کشت آلوئه ورا، آموزش پرورش آلوئه ورا در گلخانه، دانلود کتاب آلوئه ورا مطالب کمتر گفته شده pdf، کتاب آلوئه ورا، مطالب کمتر گفته شده pdf، کاشت آلوئه ورا، تکثیر آلوئه ورا، روش کاشت بذر آلوئه ورا، تکثیر آلوئه ورا با بذر، زمان کاشت آلوئه ورا، پرورش آلوئه ورا در گلخانه pdf، آلوررا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.