دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه چشم و هم چشمی نکنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه چشم و هم چشمی نکنیم

کتاب چگونه چشم و هم چشمی نکنیم تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی مشکلات چشم و هم چشمی از قبیل نداشتن رضایت و گرفتاری در دام افسردگی، نداشتن آرامش، بدهکاری و نرسیدن به اهداف، از بین بردن روابط خوب، گم کردن وجود خود و ... می‌پردازد.

پدیده ناهنجار چشم و هم چشمی پدیده‌ای است که در میان بیشتر مردم جامعه چه مرد، چه زن وجود دارد به طوری که آن‌ها را وادار می‌کند پیوسته خود و زندگی‌شان را با دیگران مقایسه کنند. آن‌ها در زمینه‌های مختلف از تحصیل گرفته تا تفریح با دیگران رقابت می‌کنند.

انسان از دوران کودکی برای شناخت وجود و هویت خود به مقایسه خود با اطرافیانش می‌پردازد، اما اگر فرد نتواند به شناخت درستی از خود دست پیدا کند و عزت نفس کافی نداشته باشد همیشه به این روش ادامه می‌دهد و سعی می‌کند زندگی خود را بر مبنای استانداردهای دیگران بسازد و به این ترتیب گرفتار چشم و هم چشمی می‌شود.

این ویژگی خود را در مسائل مالی بیش از هر چیز دیگر نشان می‌دهد. مثلا اگر همسایه‌ای وسیله‌ای بخرد، آن‌ها نیز همان وسیله و البته جدیدترش را خواهند خرید. این افراد با این نوع رفتار معمولا خود را گرفتار مشکلات مالی می‌کنند. گاهی اوقات هم فرد که دچار خودکم بینی است با تظاهر به آنچه نیست سعی در خودنمایی دارد.

کلمات کلیدی: چشم و هم چشمی یعنی چه، متن درباره چشم و هم چشمی، درمان چشم و هم چشمی، مقاله ای در مورد چشم و هم چشمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.