دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گاوها و خرس‌ها: بررسی 10 باور کلیدی در بازار بورس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گاوها و خرس‌ها: بررسی 10 باور کلیدی در بازار بورس

کتاب گاوها و خرس‌ها: بررسی 10 باور کلیدی در بازار بورس نوشته‌ی سلمان امین، عقاید نادرستی را بررسی می‌کند که میان معامله‌گران بازار رواج دارد؛ باورها و تفکراتی که فقط بعد از رهایی از آن‌ها می‌توانید به سودی پایدار برسید.

امروزه شرکت‌های بزرگ و کوچک نه تنها سعی دارند به نیازهای شما در زمینه‌های مختلف پاسخ دهند، بلکه پا را فراتر گذاشته‌ و درصدد ایجاد نیازهای تازه هستند. اگر به تبلیغات شبکه‌های متفاوت با دقت بنگرید، خواهید فهمید که بسیاری از این کالاها و خدمات نه‌ تنها در اولویت سبد خرید شما نیستند، بلکه شاید تا پیش ‌از مشاهده‌ی آن هرگز گمان نمی‌کردید ممکن است روزی به چنین چیزی نیاز پیدا کنید. به‌ هر حال، تا زمانی که کار ما «خریدن» باشد، کار آن‌ها «فروختن» است.

در بخشی از کتاب گاوها و خرس‌ها: بررسی 10 باور کلیدی در بازار بورس می‌خوانیم:

معامله‌گران اغلب با دقت شیمی‌دان‌ها پای اینترنت می‌نشینند و به ‌عنوان مثال منتظر می‌مانند تا آمار نرخ جدید بهره‌ی بانکی در ژاپن یا آمار دستمزد شاغلان بخش غیر کشاورزی در ایالات متحده اعلام شود. به ‌محض انتشار خبر، تجزیه ‌و تحلیل‌ و گمانه‌زنی‌ها در خصوص اثرگذاری آن بر اقتصاد کشور یا شرکت‌های سهامی آغاز می‌شود. اگر به‌ سلامتی از این مرحله عبور کردند، بحث بر سر میزان حرکت نرخ‌ها داغ می‌شود، چرا که میزان حرکت در حجم معاملات و نیز زمان باز بودن آن‌ها نقش زیادی ایفا می‌کند. بعد از خان دوم، معامله‌گران وارد دریای خرید و فروش می‌شوند، اما خبر بد این است که اغلب کار از کار گذشته‌ است؛ آن‌ها یا به نقطه‌ی ورود دلخواه خود نمی‌رسند یا وقتی می‌رسند که خیلی دیر شده است. خبر منتشر شده کار خود را انجام داده و نرخ‌ها، ‌بر فرض تأثیرپذیری‌، حرکت خود را انجام داده‌اند.

کلمات کلیدی: بورس، دنیای بورس و سرمایه گذاری، کتاب بررسی 10 باور کلیدی در بازار بورس، خرید کتاب گاوها و خرس ها، کتاب بررسی ده باور کلیدی در بازار بورس، راهنمای سرمایه گذاری در بورس، باورهای غلط در بورس، ده باور کلیدی در بورس، شرکت در بورس، آشنایی با بورس، یادگیری مفاهیم بورس، آموزش بورس، بورس چیست، سرمایه گذاری در بورس، آموزش فعالیت در بورس، فعالیت در بورس، آموزش معامله در بورس، بورس اوراق بهادار، روشهای سرمایه گذاری در بورس، برای سرمایه گذاری در بورس از کجا شروع کنم، حداقل سرمایه گذاری در بورس، خرید اینترنتی کتاب بورس، سرمایه گذاری پر سود، فرصت های سرمایه گذاری، پرسودترین سرمایه گذاری،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.