دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صبر کلید حل مسائل شما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صبر کلید حل مسائل شما

کتاب صبر کلید حل مسائل شما تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی رابطه‌ی شگفت‌انگیز صبر و ایمان می‌پردازد.

چرا صبر باعث قدرت می‌شود؟
اگر ما شکیبایی را یاد بگیریم، باعث می‌شود در نهایت شخصیتی قدرتمند پیدا ‌کنیم. اما چرا شکیبایی ما را قوی می‌کند؟ فردی که صبر را درک می‌کند به هماهنگی درونی با خودش می‌رسد، صبری که همراه با عمل باشد شکیبایی درستی است. خیلی از افراد تعریف درستی از شکیبایی ندارند و فکر می‌کنند باید دست روی دست گذاشت و شرایط را تحمل کرد؛ این صبر نیست. این نوع شکیبایی یعنی امیدی ندارید که حرکت نمی‌کنید. حضرت علی (ع) می‌فرماید: موقعیت صبر در برابر ایمان، همانند موقعیت سر نسبت به بدن است.

ما در جامعه‌ی شتاب زده‌ای زندگی می‌کنیم که در آن اغلب افراد به دنبال نتایج و پاداش‌های آنی هستند. مثلاً بی‌صبری خود را در مواقعی که باز شدن یک صفحه‌ی اینترنتی بیش از حد معمول طول می‌کشد در نظر بگیرید یا مثلاً به یاد بیاورید وقتی اتومبیل جلویی‌تان با سبز شدن چراغ بلافاصله حرکت نمی‌کند چقدر عصبانی می‌شوید. به راستی چرا همیشه این قدر عجله داریم؟

کلمات کلیدی: صبر، راه های افزایش صبر، تمرین صبور بودن، صبر و تحمل، آموزش صبر و تحمل، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، صبر و بردباری، صبر و شکیبایی، تمرین صبر، اهمیت صبر در زندگی، نقش صبر و بردباری در زندگی، فواید صبر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.