دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نظام‌های اداری تطبیقی پیشرفته: زیربناهای فکری اداری و سازماندهی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نظام‌های اداری تطبیقی پیشرفته: زیربناهای فکری اداری و سازماندهی

کتاب نظام‌های اداری تطبیقی پیشرفته: زیربناهای فکری اداری و سازماندهی نوشته‌ی محمود دهگان، به بررسی نظریه‌ها، مطالعات تطبیقی نظام‌های اداری، ساختار اداری و مدیریت اجرایی کشورها و ... می‌پردازد.

مهم‌ترین عامل فلج کننده تغییر، الگوواره و تراریختگی ذهنی است. ناتوانی ما در آگاهی از فراسوی اصولی از الگوی تفکر جاری است. 

ارابه‌ی افکار همان جسم است، و رابطه‌ی بین این دو روان است که توسط رأس هرم یعنی روح به حرکت درمی‌آید. حال مدیران و کارکنان، و نظام‌های اداری شما در کدامین منزلگاهند؟

هر مطالعه و تحقیق بستگی به هندسه‌ی چهارچوب پایه فکری و بسترهای اجتماعی و نگاه بر محیط دارد. انحراف از مسیر و مسیر منحرف برخاسته از پارادایم‌های ادعاء آمیز و ادا اطوار تقلیدی و خواستگاهای محرک‌آمیز روانی و کسالت‌گاه‌های جسمانی است که قابل بازسازی و آموزش است ولی بی عُرضه‌گی به تدریج رفته‌رفته در مثلث جسم و روان و روح راسخ می‌شود که اگر حاکم شود سازمان و جامعه را نابود می‌کند. انطباق به تطبیق و تطبیق به قیاس ثمره‌ی چنین تفکری است. پیروی از اینگونه تفکرات نه تنها از روی جهل بلکه از روی تنبلی تدبیر و تعقل است که بندِ و ریسمان منبعِ روان و جسم را رها تا از تابعیت یگانگی پاک بسوی اسیری تقلید چندگانه اخلاط می‌گردد و روح مجرد الهی را بیرون می‌بَرد.

برای اینکه موضوعی را خوب درک و بر آن تفکر و تدبیر کنیم نیاز به معماری و ساماندهی افکار و دوری از هرج و مرج فکری هستیم. 

در دنیای نظری و کلامی، تفکراتِ حباب سازِ افراد یا فلاسفه برای درک مطلب یا انحراف در مسیر، عموماً از حربه یا روش طبقه‌بندی استفاده می‌کنند مانند سنتی و جدید/ قدیم و جدید / کهنه و تازه و ... . اگر هیجان زده نشویم! این را هم خوب می‌دانیم و هم خوب درک می‌کنیم استفاده از هر لغتی در کلامی معنی خاصی به همراه دارد. 

کلمات کلیدی: ساختار نظام اداری ایران، تعریف نظام اداری، نظام اداری چیست، تحول نظام اداری در ایران، بررسی نظام اداری ایران، ویژگی های نظام اداری ایران، نظام اداری ایران تحلیلی بر مشکلات و چالش ها، شناخت نظام اداری ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.